رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقه نقاشی صورتکهای پنهان در استان سمنان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:۱۳ آبان ماه به‌عنوان نماد استکبارستیزی و نیز شعار مرگ بر آمریکا در جمهوری اسلامی ایران نهادینه‌ شده و به‌صورت یک فرهنگ عمومی درآمده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از فراهم شدن مقدمات لازم برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان خبرداد و افزود : امسال شعار مرگ برآمریکا کوبنده تر و محکم تر از سالهای قبل سر داده خواهد شد و این مرگ بر آمریکا مصداق مرگ بر سیاستهای استکباری و جنایتکارانه آمریکاست نه مرگ بر مردم این کشور.

 

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف در این روزبزرگ در راهپیمایی حضور پیدا کرده و انزجار خود را از جنایت‌ها و شیطنت‌های مختلف دشمنان، استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اعلام می‌کنند ، اظهار داشت : اظهارات خصمانه ترامپ تازگی ندارد و ماهیت سیاستمداران آمریکا بارهاو بارها برای همگان آشکار شده است.

 

حجت‌الاسلام‌ قندهاری تصریح کرد : اگر امروز ترامپ به صراحت موضع خصمانه ای در قبال ایران می‌گیرد در واقع از گسترش نفوذ و محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه عصبانی است و جمهوری اسلامی ایران را سدی محکم در مقابل سیاست های استکبارجویانه خود میبیند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به جنگ نرمی که دشمن علیه جوانان و نوجوانان ما به راه انداخته است و می‌خواهد ذهن جوان مارا در تسخیر عقاید خود قرار دهد اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلف برای این روز در استان سمنان اجرا می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی صورتکهای پنهان در استان سمنان خبرداد و اظهار داشت : تببین توطئه‌های آمریکا و آشنایی نسل نوجوان ما با سیاستهای خصمانه استکبارجهانی که مظهر آن آمریکای جنایتکار یکی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

قندهاری با بیان اینکه شرکت کنندگان تا پنجم آذرماه سال جاری فرصت دارند تا تصویر آثار خود را به آدرس تلگرامی https://t.me/KanoonSemnan13aban ارسال کنندف بیان داشت: پس از جمع آوری آثار و داوری به ۱۳ نفر از برترین ها، جوایزی اهداء خواهد شد.

 

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، آثار دانش آموزان در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن به صورت یک نمایشگاه نقاشی، به نمایش گذاشته می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مرکز استان سمنان، از میدان سعدی آغاز و در میدان امام خمینی (ره) خاتمه می‌یابد افزود: سیزدهم آبان ماه منحصر به چند واقعه تاریخی نیست و گرامیداشت این وقایع حاکی از رویدادی عظیم در راستای استکبارستیزی است.

 

قندهاری ضمن دعوت از عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای حضور در این مراسم اظهار داشت : حضور مردم در این مراسم زمینه‌ساز ارتقا قدرت و مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم می‌شود.


انتهای پیام / ذ


اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقه نقاشی صورتکهای پنهان در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.