مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل از برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در راستای دانش آموز محوری، در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از آموزش و پرورش هفتکل، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل گفت: بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در این شهرستان همزمان با سراسر کشور و در راستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر دانش آموزان در مدارس منطقه برگزار گردید.

وی بیان کرد: در همین راستا مراسم نمادینی در دبیرستان متوسطه دوره اول شهید فهمیده برگزار شد و گزارشی از فعالیت های شورای دانش آموزی این مدرسه در سال گذشته تبیین شد.

حسین پور اذعان داشت: مهارت‌های لازم برای اجتماعی شدن دانش آموزان از انتخابات های دانش‌آموزی شکل می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هفتکل افزود: وظایف منتخبین شوراهای دانش آموزی، همکاری در اجرای مراسم مذهبی و دینی، همیاری در ایجاد فضای بهداشتی سالم و غیره در مدارس است و باید به دانش آموزان فرصت داد تا با تلاش و کوشش، خود را در عرصه های مختلف به اثبات برسانند.

گفتنی است؛ پس از نواخته شدن زنگ نمادین انتخابات شوراها، دانش آموزان با حضور در پای صندوق های اخذ آراء، کاندیداهای مورد نظرشان را انتخاب کردند.

انتهای پیام/گ

بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس هفتکل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.