مهاجرانی گفت: وزارت علوم باید نگاهش را به دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای تغییر دهد زیرا بی‌توجهی بازده دانشجویان را  کاهش می‌دهد.

وزارت علوم باید نگاهش را به دانشگاه فنی حرفه ای تغییر دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهاجرانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی در جلسه هم اندیشی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اعضای شورای شهر تهران گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه ویژه‌ای است و باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

وی ادامه داد: از سال 90که این مجموعه به عنوان دانشگاه از سوی وزارت علوم معرفی شد و تنها دانشگاه رسمی و متولی در تربیت تکنسین به حساب آمد و به جهت اینکه صنعت ما نیاز به تکنسین دارد باید به آن توجه داشت.

مهاجرانی افزود: به جهت اینکه واحد کارگاه‌های عملی در این دانشگاه گذرانده می‌شود و این دانشگاه با پیشرفت صنعت ارتباط مستقیم دارد و باتوجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اميدواريم مجلس نگاه متفاوتی به این دانشگاه داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر شریعتی نبود بودجه را یکی از مسائل مهم در این دانشگاه خواند و گفت: متاسفانه نبود بودجه کافی لطمه بزرگی به صنعت و ازجمله به خود دانشگاه و دانشجویان خواهد زد.

وی بیان کرد: وزارت علوم باید نگاهش را به این دانشگاه تغییر دهد زیرا بی‌توجهی به پتانسیل بالای این دانشگاه، بازده دانشجویان را  پایین می آورد.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار