رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت 736 عامل خرده فروشی کالاهای دخانی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ششمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه ضمن اشاره به دستور جلسه به بیان گزارش مختصری پیرامون تعداد عاملین خرده فروشی مجاز کالاهای دخانی در سطح استان پرداخت.


وی تعداد عاملین خرده فروشی مجاز کالاهای دخانی در سطح استان را 736 واحد اعلام کرد و گفت: 14 واحد نیز به عنوان عاملین عمده فروش در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان به بیان راهکارهای قانونی در جهت برخورد با واحدهای که فاقد مجوز عاملیت فروش کالاهای دخانی هستند پرداخت و بر افزایش نظارت ها و برگزاری گشت های مشترک در این خصوص تاکید کرد.


مهدی یحیایی گزارشی از وضعیت جایگاه های ال پی جی در سطح شهرستانهای استان ارائه کرد و تصریح کرد: با جایگاه هایی که بدون مجوز اقدام به عرضه گازمایع به خودروها می نمایند برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.


جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهمنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار نمود: بازرسی و نظارت ها باید اثر بخش و رای صادره پیرامون تشکیل پرونده ها می بایست بازدارنده باشد.


سیدعلیرضا هاشمی با اشاره به افزایش بازارهای فروش در فضای مجازی تصریح کرد: این موضوع در جهت عرضه کالای قاچاق بسیار خطرناک است و باید در راستای ترویج حمایت از کالاهای تولید داخل و مبارزه با قاچاق کالا اقدامات لازم از سوی اعضای کارگروه صورت گیرد .


وی با بیان دستور العمل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص واردات غیر رسمی میوه خارجی از استانهای غربی ، بر افزایش بازرسی ها بصورت گشت مشترک در سطح استان از میادین میوه و تره بار تاکید نمود .

 

انتهای پیام / ه

 

فعالیت 736 عامل خرده فروشی کالاهای دخانی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.