کارشناس فوتبال گفت: باید به وینفرد شفر فرصت دهیم تا او بتواند تفکرات تاکتیکی اش را در تیم استقلال پیاده کند.

امیر حاج رضایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط تیم استقلال پس از روی کار آمدن وینفرد شفر اظهار داشت: به نظر من استقلال با روی کار آمدن وینفرد شفر از نظر فنی روند بهتری در پیش گرفته است. با اینکه در فوتبال ایران ساختارها و امکانات لازم برای فعالیت یک مربی آلمانی که اعتقاد زیادی به نظم و انضباط دارد فراهم نیست باید به شفر فرصت دهیم تا بتواند تفکراتش را به خوبی در استقلال پیاده کند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد هشتاد و پنجم گفت: به اعتقاد من دربی 85 یک دیدار کاملا معمولی بود که هر دو تیم در آن محاصره در محافظه کاری بودند، امیدوارم در بازی های آینده سطح کیفیت فنی تیم های استقلال و پرسپولیس افزایش یابد.

 کارشناس فوتبال در مورد نتایج تیم ملی کشورمان در بازی های دوستانه عنوان کرد: بازی های تدارکاتی ملاک خوبی برای قضاوت درباره عملکرد فنی تیم ملی نیست و عملکرد ملی پوشان در دیدارهای رسمی باید ملاک قضاوت ما باشد.

حاج رضایی درباره پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه گفت: پیش بینی اینکه تیم ملی چه نتایجی در جام جهانی کسب می کند کار بسیار مشکلی است. اینکه برخی می گویند ایران اگر با تیم هایی نظیر روسیه یا پرو همگروه شود کار آسانی برای صعود خواهد داشت را قبول ندارم، در جام جهانی تیم هایی مثل نپال و بنگلادش حضور ندارند بنابراین گروه آسانی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اظهارات حاج رضایی در مورد عملکرد شفر در استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار