بهزاد آزاد گفت:بیشتر تمرینات تیم ملی جوانان روی چمن طبیعی بوده است و برگزاری رقابت های آسیایی روی چمن مصنوعی مشکل بزرگی است.

بهزاد آزاد در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از اعزام به رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا بیان کرد: تیم ما در هفته های اخیر تمرینات و بازی های دوستانه خوبی را پشت سرگذاشته است و برای حضور در رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا آماده است. تنها مشکل تیم جوانان اینست که متاسفانه این رقابت ها در زمین چمن مصنوعی انجام می شود و ما در این زمین تمرین زیادی انجام نداده ایم. به همین منظور شرایط سختی داریم.

او ادامه داد: محمد کاظمی پور، یکی از آنالیزورهای خود را زودتر از سایر اعضای تیم به اردن فرستادیم تا از وضعیت ورزشگاه و هتل محل اقامت ملی پوشان کشورمان در اردن به ما گزارش دهد. اردنی ها امکانات خوبی را برای برگزاری این رقابت ها فراهم کرده اند و تنها مشکل موجود زمین چمن مصنوعی است. تنها موفق شدیم در اردوی اخیر تیم ملی جوانان چند جلسه تمرینی در زمین چمن مصنوعی برگزار کنیم اما بیشتر بازی های تدارکاتی ما در زمین چمن طبیعی بوده است.

آزاد افزود: امروز(دوشنبه) آخرین بازی تدارکاتی مان را مقابل تیم امیدهای مقاومت انجام می دهیم و ساعت 11:40 فردا عازم قطر می شویم و از آنجا به اردن می رویم.

مدیر تیم ملی جوانان ایران درباره حریفان ایران در رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا تصریح کرد: تمام حریفان ایران در این رقابت ها خوب هستند. سوریه همیشه فوتبال پرقدرت و فیزیکی ارائه می دهد و سبک این تیم تا حد زیادی شبیه ایران است. اردن هم دنبال استفاده از امتیاز میزبانی است. فلسطین را هم نبایست دست کم بگیریم.

او درباره کنار گذاشته شدن محمدرضا آزادی از جمع بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: با توجه به اینکه آزادی در تمرینات تیم ملی جوانان شرکت نمی کرد، فرهاد پورغلامی ترجیح داد او را از اردوی نهایی تیم ملی خط بزند و آزادی با ما به اردن نمی آید. طبیعی است زمانیکه یک بازیکن در تمرین تیم ملی شرکت نمی کند، سرمربی باید او را کنار بگذارد.

آزاد در پایان خاطرنشان کرد: البته باید بگویم آزادی تمایل داشت در اردوهای تیم ملی جوانان شرکت کند اما با توجه به مخالفت باشگاه تراکتورسازی نتوانست این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان پیش از اعزام به رقابت های آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار