رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت:واحدهای صنعتی که درصدد نوسازی هستند بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسرافیل احمدیه  با اعلام این مطلب، اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال گذشته به واحدهای کوچک، متوسط و بزرگ استان اصفهان اختصاص یافت.

وی بیان داشت: این مقدار تسهیلات اعطاشده، استان اصفهان را در ردیف بیشترین دریافت کننده‌های تسهیلات اشتغال قرار داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و ۶۰ واحد کوچک که تا حداکثر ۵۰ نفر اشتغال‌زایی داشتند، ۸۱۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی گفت: ۸۱۴ میلیارد تومان نیز به واحدهای متوسط که اشتغال زایی برای ۵۰ تا ۱۰۰ نفر داشتند اعطا شد و واحدهای بزرگ هم که اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر داشتند، بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

احمدیه ادامه داد: نظام بانکی با تصویب شورای پول و اعتبار و با هدف حمایت از واحدهای صنعتی نرخ سود تسهیلات را از ۲۴ درصد به ۱۸ درصد کاهش داده است، با وجود این در صورت کاهش بیشتر نرخ تسهیلات، بخش صنعت توانایی بیشتری برای تولید و اشتغال خواهد یافت.

وی گفت: واحدهای صنعتی که درصدد نوسازی هستند بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: واحدهای صنعتی قدیمی از جمله سنگ‌بری‌های مستقر در استان می‌توانند با تشکیل گروه‌های بزرگ صنعتی تسهیلاتی تا حداکثر ۱۵ میلیارد تومان به‌ منظور خرید تجهیزات پیشرفته دریافت کرده و محصولات خود را صادر کنند.

وی اعلام کرد: امسال دولت در راستای اجرای طرح رونق اقتصادی، تسهیلاتی تا دو میلیارد تومان به واحدهای کوچک و تا سه میلیارد تومان به واحدهای در حال ساخت با ۶۰ درصد پیشرفت اعطا می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان بیشترین تسهیلات اشتغال را دریافت کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار