شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 58.60 واحدی به پله ۸۷ هزار و 477 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۲۱.۱۶۳ واحدی به پله ۸۷ هزار و ۵۷۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۰ میلیون ریال سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپنا، شتران، شخارک، شبریز و وغدیر با روند صعودی و همچنین فولاد و وبملت با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶ واحد رشد به پله ۹۶۶ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۵۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس به پله 969 هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۱۲.۸۱ واحدی به پله ۸۷ هزار و ۴۹۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۹۱ میلیون ریال سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپنا، خودرو، خساپا، شبریز با روند صعودی و همچنین پارسیان، همراه و فولاد با روند نزولی کار خود را ادامه دادند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۹ واحد رشد به پله ۹۶۹ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۵۷۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۴ میلیون سهم طی ۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس قوت گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 58.60 واحدی به پله ۸۷ هزار و 477 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 846 میلیون ریال سهم طی 61 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپدیس و خودرو با روند صعودی و همچنین پارسیان، همراه، کگل و فولاد با روند نزولی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 90.8 واحد رشد به پله 969 هزار و 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 577 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 284 میلیون سهم طی 47 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار