جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تمام امکانات در مرز خسروی مهیا شده و هیچگونه مشکلی برای اعزام و تردد زائران در این مرز وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه افزود: تردد در مرز خسروی مستلزم اعلام آمادگی کشور عراق است و به محض اعلام آمادگی زائران می توانند ازاین مرز به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت های مرز شلمچه به خوبی مهیا شده، گفت : تمام تلاش و همت مسئولین استانی ، محلی و فرماندهان مستقر در مرز برای تسهیل تردد زائران می باشد و مشکل خاصی مشاهده نمی شود و پایانه مرزی شلمچه اماده پذیرایی از آنهاست.

سردارفتحی زاده افزود : به نیروهای خود در ناجا و مرزبانی تاکید کردیم تا آمادگی کامل برای حفظ امنیت و پذیرایی از زائران را تا زمان برگشت داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به افزایش جمعیت زایران اربعین حسینی در روزهای آینده در مرز گفت : طبق گزارش های ارائه شده هر روز به جمعیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) افزوده می شود و با نزدیک شدن به ایام اربعین شاهد افزایش بیش از پیش زائرین خواهیم بود.

وی اظهار کرد : تاکنون مشکل ترافیکی خاصی در راه های مواصلاتی به مرزهای عبوری به عراق نداشته ایم و تردد تمام مسیرها روان گزارش شده است و با افزایش سفرها در مسیر مرزهای استان توصیه های لازم نیز به پلیس داده شده است .

سردارفتحی زاده به زائران توصیه اکید کرد حتما با در دست داشتن مدارک کافی و لازم ،گذرنامه و ویزای معتبر، به مرزها مراجعه کنند زیرا چنانچه مدارک آنها ناقص باشد به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز داده نخواهد شد .

مرز شلمچه تنها مرکز تردد اتباع خارجی برای شرکت در آیین اربعین حسینی تعیین شده است.

در اربعین پارسال حدود 430 هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

انتهای پیام /د

افزایش جمعیت زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.