تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعین

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد و گفت:تلاش همه مسئولان بر بازگشایی مرز خسروی است.

تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی جمال نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز خسروی و پایانه بین المللی این مرز رسمی گفت : استانهای شهید پرور کرمانشاه ، ایلام و خوزستان برای سفر زائران اربعین و تردد زوار مشخص شده است و از این رو مرزهای سه گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند و تلاش می شود تا مرز خسروی نیز بازگشایی شود.

وی گفت : تلاش های زیادی برای آماده سازی زیرساخت های مرز خسروی صورت گرفت و با برگزاری جلسات مستمر امید است با حل شدن مشکلات آن سوی مرز ، شاهد عبور و تردد زوار از این مرز رسمی باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، از تشکیل ۱۲ کمیته در ستاد اربعین خبر داد و اضافه کرد:در کمیته زیرساخت مباحث مربوط به آب ، برق ، راه ، مخابرات ، خدمات بانکی و امور عمرانی طرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: تمام برنامه های زیرساختی مربوط به تردد زائران ار مرزهای کشور در سال ۹۸ به اتمام می رسد و طرح جامعی برای خدمت رسانی به زوار در دست اقدام است که به مرور عملیاتی می شود.

به گفته این مقام مسئول ، شهرستان قصرشیرین خاکریز اول دفاع مقدس است و از این رو شایسته بهترین خدمات رسانی است.

 

 

انتهای پیام/د

مرزهای سه گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.