در جریان سفر هیأتی از رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، یادداشت تفاهم همکاری میان شهر «غَبَله» جمهوری آذربایجان و شهر «یقنعم» در شمال فلسطین اشغالی امضا شد.

امضای سند همکاری میان جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آپا، در جریان سفر هیأتی از رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، یادداشت تفاهم همکاری میان شهر «غَبَله» جمهوری آذربایجان و شهر «یقنعم» در شمال فلسطین اشغالی امضا شد.

هیأت صهیونیستی به سرپرستی شهردار «یقنعم» در سفر به شهر «غَبَله» ، با حضور در « مرکز فرهنگی غَبَله»، برنامه های گروه رقص قومی «زوپو - زوپو» را تماشا کرد. هیأت اسراییلی همچنین از واحدهای شهرک صنایع غذایی «گیلان» و مرکز منطقه ای «خدمات آسان» و پایانه های «پرداخت آسان» و «مرکز حیدرعلی اف» در «غَبَله» دیدن کرد.

صبوحی عبدالله اف، فرماندار غبله، درباره تاریخ و اقتصاد و فرهنگ این منطقه به میهمانان اسراییلی گزارش داد و گفت غبله منطقه ای جذاب برای گردشگری و میزبان برنامه های هنری و فرهنگی بین المللی است.

شیمون آلفاسی، شهردار یقنعم نیز روابط غبله و یقنعم را عالی ارزیابی کرد و گفت سفر به غبله اهمیت زیادی دارد و روابط در زمینه گردشگری و امور فرهنگی گسترش خواهد یافت.

شیمون آلفاسی و صبوحی عبدالله اف، همچنین یادداشت تفاهم همکاری غبله و یقنعم را امضاء کردند. هیات صهیونیستی همچنین از مراکز صنعتی و بناهایی که با معماری نوین ساخته شده اند و نیز از اماکن تاریخی غبله دیدن کرد.

 

انتهای پیام/

اسرائیل و جمهوری آذربایجان سند همکاری امضا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار