نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:برخی از مغازه‌داران کلیه اقلام خود را در پیاده‌روها می‌چینند و داخل مغازه‌هایشان خالی است که از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم در جهت ساماندهی به این اوضاع و احوال اقدام جدی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پورمحمد شریعتی‌نیا  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مبلغ 20 میلیارد تومان جهت توازن منطقه‌ای در بودجه مصوب سال جاری شهرداری اصفهان است که از شهردار درخواست می‌کنم بر اساس درصد جذب بودجه تا این تاریخ نسبت به پرداخت آن مبلغ به مناطق کمتر توسعه‌یافته توجه شود تا مردم و شهروندان این مناطق نیز طعم شیرین عدالت را بچشند.

وی با بیان اینکه پیاده‌روها متعلق به عموم مردم و معبر عموم مردم است، افزود: در حالی که در بسیاری از خیابان‌ها شاهد تجاوز مغازه‌داران به این معابر هستیم، با دست‌فروشانی که شاید یک متر و دو متر مربع از یک پیاده‌رو را اشغال می‌کند سریعاً برخورد می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از مغازه‌داران کلیه اقلام خود را در پیاده‌روها می‌چینند و داخل مغازه‌هایشان خالی است که از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم در جهت ساماندهی به این اوضاع و احوال اقدام جدی کند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ دوم مهر ماه جاری اینجانب در تذکر خود در خصوص تسهیل اجرای پروژه باران مصنوعی و اقدام جدی به عنوان سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه احیای زاینده‌رود و احیای تعداد کثیری از کشاورزان مستحق این منطقه پیشنهاد را ارائه دادم و در حال حاضر پس از گذشت یک ماه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

شریعتی‌نیا عنوان داشت: تا این مشکل حل نشود یا جواب علمی، منطقی و قابل قبولی داده نشود اینجانب در تمامی تذکراتم این موضوع را یادآوری و تذکر خواهم داد و از اصحاب رسانه نیز متواضعانه خواهش دارم که در این زمینه ما را یاری کنند چراکه این طرح اصفهان و فلات مرکزی ایران را زنده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

 

اصرار یکی از اعضای شورای شهر برای گرفتن جواب منطقی تذکر خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.