رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از حضور دو نشریه و یک پایگاه خبری از کاشان در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی جوادی مقدم گفت: دو نشریه ماهنامه «مردم کویر» و هفته نامه «سراج» همچنین پایگاه خبری «مشکات‌آنلاین» به نمایندگی از کهن شهر کاشان در این دوره از برگزاری نمایشگاه حضور دارد.

وی، با اشاره به اینکه ماهنامه «مردم کویر» و پایگاه خبری  «مشکات‌آنلاین» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی «محمدعلی خرمی مشکانی» برای دومین بار در این نمایشگاه شرکت دارد گفت : هفته نامه «سراج» به صاحب امتیازی «موسسه فرهنگی هنری راه روشن» و مدیر مسئولی «سید محمد ساداتی نژاد» برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور دارد.

به گفته وی،ضمن تقدیر از مدیران مسئول این نشریات به جهت حضور در نمایشگاه مطبوعات کشور  افزود : با وجود نشریات و رسانه های مستعد در کاشان اجرای برنامه های حمایتی همه جانبه از سوی مسوولان شهر ضروری است تا نام کاشان را بیشتر بتوان در کشور معرفی کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «جامعه آگاه‌تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» روز جمعه (پنجم آبان ماه) تا 12 آبان ماه  با حضور بیش از  ۶۰۰موسسه مطبوعاتی، نشریه، خبرگزاری‌ و پایگاه‌ خبری در مصلی تهران آغاز می‌شود.

شایان ذکر است:علاقمندان می توانند جهت بازدید از ماهنامه «مردم کویر» و پایگاه خبری «مشکات‌آنلاین» به راهرو 28 غرفه 411 و جهت بازدید از غرفه هفته نامه «سراج» راهرو 16 غرفه 316 مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.