افتتاح قرار گاه رسانه‌ای اربعین فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی برای تردد زوار است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ؛ مدیر کل اخبار استان‌های صدا و سیما درمرز خسروی گفت: افتتاح قرار گاه رسانه‌ای اربعین فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی برای تردد زوار است.
علی علوی مدیر کل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما امروز در بازدید از زیر ساخت‌های ایجاد شده برای تردد زوارازمرز خسروی در قصرشیرین گفت:قصرشیرین شهرستانی است که آثار جنگ تحمیلی در جای جای آن قابل مشاهده است و مرز خسروی در این شهرستان می‌تواند پیوند دهنده قلب‌های دو ملت ایران و عراق باشد.
وی افزود:اولویت اطلاع رسانی برای ما بسیار مهم است و فرمانداری قصرشیرین به خوبی به این امر واقف است و تعاملات بسیار خوبی با صداوسیما و واحد خبرصدا و سیمای مر کز کرمانشاه برای برقراری قرار گاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی داشته است.
وی گفت: تلاش‌های بسیار خوبی توسط فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز خسروی انجام شده که بایداز آن استفاده و به زوار معرفی کرد.
علی علوی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین یک ظرفیت بسیار مهم برای جهان اسلام است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
فرماندار قصرشیرین هم دردیداربا علی علوی مدیر کل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما گفت: تمام شرایط برای تردد زوار از مرز قصرشیرین مهیاست.
فرامرز اکبری افزود: در طی چند ماه گذشته با تلاش‌های شبانه روزی ادارات ذیربط و دستگاه‌های اجرایی و مجموعه فرمانداری مرز خسروی مهیای تردد زوار شده است.
وی گفت: تردداز مرز خسروی می‌تواند بستر مناسبی برای ایجادوحدت و همدلی بین ملت ایران و عراق کشور فراهم کند.
 
انتهای پیام/پ
 

افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.