نتایج مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام حسین امیدی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به نتایج استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مد‌ها متان گفت: برترین‌های این دوره از مسابقات قرآن به مرحله کشوری که در مشهد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در بخش برادران و در رشته قرائت، هادی افخمی از کانون سید الساجدین (ع) شیراز به رتبه نخست و جواد هاشم زاده، از کانون متوسلین به شهدای کربلا شیراز و محمد مهدی روحانی، از کانون رهپویان ولایت سروستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

امیدی با اشاره به اینکه در رشته اذان بهروز آبداری از کانون غدیر زرین دشت، حجت یزدانی از کانون نورالثقلین خرم بید و محمدرضا آباد شاپور از جهرم به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند، افزود: در رشته ترتیل نیزمیلاد عظیمی از کانون حضرت ابوالفضل (ع) فسا، حسین پرندک از کانون مدینه النبی (ص) شیراز و سید علیرضا مظلومی از کانون امام سجاد (ع) شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس تصریح کرد: صادق فرود مورجانی از کانون امیرالمومنین (ع) شیراز در رشته حفظ ۲۰ جزء، محمد رحمانیان منتخب از کانون امام حسین (ع) جهرم و ابراهیم سپهری فر از کانون فاطمه الزهرا (س) قیر وکارزین به عنوان منتخب این رشته‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه محمد حسین کاظمی از کانون منتظران ظهور شیراز در رشته اذکار نماز به مقام اول، علی آبتین و رضا امیری هر ۲ نفر از کانون غدیر زرین دشت به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند، ادامه داد: در بخش خواهران نیز زهرا حسین پور از کانون مصباح الهدایه شیراز، زینب صدری ازکانون مسجد دانشگاه شیراز و مریم شهیدی از کانون شهید حسینی مهر به رتبه‌های اول تا سوم بخش قرائت را به خود اختصاص دادند.

امیدی اضافه کرد: الهام حسین زاده از کانون صاحب الزمان (عج) داراب به مقام نخست بخش حفظ کل، طاهره راسل از کانون امام سجاد (ع) شیراز، طاهره رنجبر از کانون امام زمان (عج) استهبان رتبه‌های دوم و سوم، زهرا قهرمانی و فاطمه متولی هر ۲ نفر از کانون یاوران حضرت مهدی (عج) فیروزآباد به رتبه‌های اول و دوم بخش اذکار نماز، زهرا بهرامی از کانون سید الشهداء (ع) فسا در این رشته موفق به کسب مقام سوم شدند.
انتهای پیام/ت

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار