رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار خبرداد.

پنجمین دوره انتخابات هیئات مذهبی شهرستان بهار برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد جمشیدی  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار خبرداد و افزود: پنجمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی افزود: تشکل های دینی و مذهبی از جمله عناصر و نیروهای مستعد و دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعلی هستند که رشد، بالندگی و پویایی آنها نیازمند تشکلات مناسب، منسجم و مستحکم با هدف مشارکت، سازماندهی، ایجاد بستر و زمینه ساز حضور فعال و گسترده و در عین حال موثر مردمی در مسائل و پدیده های فرهنگی و اجتماعی کشور است.

وی اعلام کرد: در پایان شمارش آراء مأخوذه به ترتیب محمد الوندی با 28 رأی، محسن منیری فر با 26 رأی، سعید فریدی نور با 24 رأی، مهدی قربانی با 22 رأی، سید مهدی حسینی محفوظ با 18رأی، مصطفی میرزایی با 17 رأی، مهدی رجبی با 15رأی، ابراهیم یمین اسماعیلی با 13 رأی، یوسف اصلانی رخ با 13رأی بالاترین آراء را به خود اختصاص  دادند.

وی ادامه داد:  نامبردگان به عنوان اعضای اصلی این دوره انتخاب شدند و سید مسلم موسوی با 11 رأی، فاطمه دهقانی با 9 رأی و مصطفی بختیاری با 9 رأی به عنوان اعضای علی البدل این دوره انتخاب شدند.

انتهای پیام/خ

انتخابات شورای هیئات مذهبی در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.