فرماندار استهبان گفت: این شهرستان از اعتبارات نفت و گاز محروم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی شرقی فرماندار استهبان در نشست کمیته برنامه ریزی بیان کرد: شهرستان استهیان از مزایای مناطق محروم مانده و اعتبارات نفت و گاز نیز شامل این شهرستان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرستان‌های دیگر بیش از ۱۰ سال است، که اعتبارات نفت و گاز را دریافت می‌کنند، افزود: برخی از طرح‌های عمرانی موجود در شهرستان استهبان شامل طرح راه آهن، بیمارستان، آبرسانی روستایی، آبرسانی از سد رود بال، دانشگاه دولتی، حوزه علمیه، دانشکده قرانی، و بازسازی شهری و روستایی از پیشرفت‌هایی برخوردار بوده تحقق یافتن این طرح‌ها نیازمند توجه ویژه مسئولان در سطح استان و کشور است.

همچنین غلامرضا تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز بیان کرد: نظم دهی در توزیع ثروت، استفاده از حداقل بهره وری و خروجی اقتصادی و رشد تولید ناخالص ملی از شاخص‌های مهم اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه بیکاری استان فارس در سال ۹۴ از میانگین کشور بالاتر بوده و در ۲ سال اخیر با راه افتادن حرکت مناسب اقتصادی بیکاری استان در سال ۹۵ نسبت به میانگین کشور با ۱ درصد کاهش، و مشارکت اقتصادی نیز رشد داشته است.
انتهای پیام/ت

محروم بودن از اعتبارات نفت و گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار