مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی از ساخت، بهسازی و تعمیر 900 مسکن مددجویان استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گل محمدی،مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:در شش‌ماهه نخست امسال ۸۹۷ خدمت عمرانی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی داده شده است.


وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم خانوارهای تحت حمایت، داشتن سرپناه مناسب است بر این اساس برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان یکی از راه‌های توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است.


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت حمایت در استان دارای مسکن نامناسب و اجاره‌نشین هستند،گفت: از همکاری خیران و گروه‎های جهادی در ساخت مسکن محرومان، می‌توان به‌عنوان یک الگو برای ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف استفاده کرد.


گل محمدی با بیان اینکه مشکل مسکن مددجویان تا 5 سال آینده حل می شود،افزود: از ابتدای سال جاری با کمک این نهاد ۱۰۳ خانوار تحت حمایت شامل مددجویان روستایی و شهری صاحب‌خانه شدند که یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.


وی گفت: نیاز عمده مددجویان تحت حمایت در حوزه مسکن مربوط به تعمیر است به‌طوری‌که در بسیاری از منازل با تعمیرات جزئی یا کلی اعم از ساخت سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، توسعه فضای جانبی، می‌توان وضعیت سکونت مددجو را به وضعیت مطلوبی رساند.


گل محمدی کمک به تعمیرات کلی و جزئی ۷۹۴ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت، شامل تعمیرات داخلی منازل حصارکشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی مددجویان را از دیگر فعالیت‌های عمرانی این نهاد اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در این زمینه ۷۲۳ میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ب


103 خانواده مددجو خراسان جنوبی صاحب خانه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار