رئیس مجلس ضمن تسلیت به خانواده کارگران فوت شده حادثه پالایشگاه نفت تهران، از تعدادی کمیسیون‌ها خواست تا علت این حادثه را بررسی کنند.

مأموریت لاریجانی به تعدادی از کمیسیون‌ها برای بررسی حادثه پالایشگاه نفت تهرانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه (7 آبان) ضمن تسلیت والده ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر گفت: مطلع شدیم که سرافراز همکار قدیمیمان در دوره هفتم از مشهد مقدس در مجلس نیز فوت کرده است که به خانواده وی تسلیت می‌گوییم، البته مجمع استان خراسان رضوی هم این ضایعه را تسلیت گفته‌اند.

لاریجانی با اشاره به حادثه پالایشگاه نفت تهران، اظهار کرد: این حادثه موجب نگرانی شد و متاسفانه تعدادی از کارگران مرحوم شدند که این اتفاق موجب شد توجه به موضع و صیانت از پالایشگاه نفت را افزایش دهد.

وی ضمن تسلیت به خانواده کارگران فوت شده در این حادثه بیان کرد: از تعدادی کمیسیون‌های مجلس به صورت کتبی خواسته‌ایم تا تعدادی از نمایندگان را انتخاب کرده و برای بازدید و بررسی حادثه به پالایشگاه نفت بفرستند تا اگر مشکلی بود مرتفع شود.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد: فراکسیون کارگری مجلس هم این ضایعه را به خانواده کارگران تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار