با اقدام پلیس تهران 500 خرده فروش و معتاد متجاهر از جنوب تهران جمع آوری شدند که در این میان یکی از خرده فروشان اقدام به بلعیدن محموله موادمخدر کرد.

جمع آوری 500 معتاد متجاهر از جنوب پایتخت/ ماجرای قورت دادن مواد مخدر در هنگام روبه روشدن با پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به فعالیت تعداد زیادی از معتادان در بحث خرید و فروش موادمخدر، پلیس به منظور پاکسازی جنوب تهران در فاز نخست از سه محله شوش، مولوی و هرندی بازدید کرد.

در طی این عملیات 500 معتاد متجاهر از محله های نامبرده جمع آوری شدند که برخی از این معتادان در حال خرید و برخی در حال فروش مواد مخدر بودند. 

گفتنی است، در میان معتادان جمع آوری شده، افراد از هر رده سنی از جوان 18 ساله تا پیرمرد 60 ساله حضور داشتند.

یکی از معتادان در حالی که مواد مخدر همراه خود داشت، به محض دیدن پلیس در حرکتی اقدام به قورت دادن مواد مخدر کرد تا اثر جرمی از خود باقی نگذارد.

چه عاملان توزیع و چه مصرف کنندگان مواد مخدر باید توجه داشته باشند که پلیس به جد با عاملان خرید و فروش مواد مخدر برخورد خواهد کرد و این طرح جمع آوری معتادان متجاهر که فاز نخست آن امروز اجرایی شد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
بیاید در شهرهایی جنوبی کشور تا ببینید.اعتیاد فقر بیداد میکند.از مسئولان خواهشمندم چاره ای بیندیشند
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
باتشکر از نیروی انتظامی .ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
از نیروی انتظامی خواهشمندم جلوی قاچاق ومواد مخدر را بگیرند .ممنونم وکمال تشکر را دارم از پلیس برای امنیت کشور زحمت می کشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
باید با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی شود حکم اعدام برای تک تک آنها . تادرس عبرتی بشه برای بقیه
آخرین اخبار