صداوسیمای مرکزقزوین نگرش ویژه‌ای به موضوع خانواده در برنامه‌های خود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، موضوع خانواده از مهمترین موضوعات مطرح در برنامه‌های رسانه است که دراین مرکز به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ی «رنگ زندگی» با همین موضوع در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود که محور‌های چهارگانه‌ی «دین، اخلاق، امید و آگاهی» دراین برنامه لحاظ شده است.

اکبری اضافه کرد: همچنین به موضوع سبک زندگی که بعنوان مهمترین رکن تولید برنامه برای خانواده‌ها محسوب می‌شود در این برنامه به ان پرداخته شده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: برنامه‌ی رادیویی «کلبه مهر» هم با همین ویژگی‌ها در صدای مرکز قزوین تهیه و تولید می‌شود که این برنامه نیز مخاطبان را با سبک زندگی ایرانی ـ. اسلامی آشنا می‌کند.

اکبری گفت: برنامه‌های «رنگ زندگی» و «کلبه مهر» رویکردی اجتماعی و آموزنده دارند که مهارت‌های زندگی، روش‌های صحیح تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده را به مخاطبان آموزش می‌دهند.

وی افزود: برنامه‌ «رنگ زندگی» به تهیه کنندگی حمید رضا محلاتی روز‌های زوج از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش و عصر همان روز بعد از اذان مغرب از سیمای مرکز قزوین بازپخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد :  برنامه‌ «کلبه مهر» هم به تهیه کنندگی پاکدامن هر روز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش و ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد هم بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

تولید برنامه در شبکه قزوین با موضوع خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار