بولتن «سرو سایه فکن» ویژه کنگره بزرگداشت حضرت آیت‌الله ملک حسینی(ره) حاوی سخنان مراجع و علمای حوزه در خصوص آن مجاهد نستوه در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر واحد روابط عمومی این مرکز گفت: این بولتن به مناسبت پنجمین سال درگذشت آن عالم ربانی و همزمان با اولین کنگره بزرگداشت ایشان در یاسوج تهیه و در این کنگره میان شرکت کنندگان توزیع شد.

محسن خرامین افزود: در ابتدای این بولتن پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی آمده است که در آن مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم و تربیت متعلمان و جویندگان از خصوصیات بارز آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان شده است.

وی اظهار داشت: در این بولتن به زندگی‌نامه مرحوم و به ویژه اتفاقات مربوط به مبارزات انقلابی ایشان و ارتباط نزدیک با مردم جنوب کشور به طور مختصر پرداخته شده است.

خرامین در پایان گفت: در این بولتن پیام و نظرات آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی سبحانی، آیت‌الله العظمی گرگانی، آیت‌الله بهشتی، آیت الله میلانی، آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی و آیت‌الله مهدی‌پور راجع به شخصیت علمی، فقهی و انقلابی آیت‌الله ملک حسینی(ره) آمده است.

گفتنی است آیت‌الله ملک‌حسینی پدر شهید و از مبارزان انقلاب اسلامی و شاگردان مبرز حضرت امام خمینی (ره) بودند که بعد از انقلاب اسلامی نیز نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بود.

انتهای پیام/غ

انتشار بولتن سرو سایه افکن در حوزه هنری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.