معاون سازمان تأمین‌اجتماعی کشور از شعبه شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسرحیم اردلان معاون سازمان تأمین‌اجتماعی کشوردر بازدید از از شعبه تازه تاسیس شهید رجایی در منطقه صنعتی غرب بندرعباس گفت:با راه اندازی شعبه جدید تامین اجتماعی در این منطقه دسترسی شرکای اجتماعی این سازمان شامل کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران به خدمات این سازمان با سهولت بیشتری فراهم شده است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان حدود ۵۲ درصد از جمعیت استان را زیر چتر خود دارد و به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات جزو سازمان های پیشرو محسوب می شود.

سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان در این بازدید گفت: شعبه شهید رجایی هفدهمین شعبه اصلی در استان هرمزگان است و ۵۴۷ کارگاه و بنگاه اقتصادی را زیر پوشش دارد و در آینده با افزایش افراد زیر پوشش به شعبه تیپ یک ارتقاء می یابد.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی این شعبه نوبنیاد حدود ۸۵۰ متر مربع زیربنا دارد گفت: تعداد بیمه شدگان اصلی زیر پوشش این شعبه در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر است که در آینده ای نزدیک به ۳۰ هزار نفر بیمه شده افزایش خواهد یافت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان  با اشاره به فعالیت روزانه جمعیتی نزدیک به ۴۰ هزار نفر در این منطقه صنعتی ، افزود: مجموعه افراد زیر پوشش تامین اجتماعی در غرب بندرعباس با احتساب اعضای خانواده تحت تکفل آنها، جمعیت بیش از  ۶۰ هزار نفر را شامل می شود.

انتهای پیام/ف

  حدود ۵۲ درصد جمعیت هرمزگان  زیر چتر سازمان تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.