مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بر پیگیری تامین حقابه اختصاص یافته به تالاب ها بعنوان امور اولویت دار حفاظت محیط زیست استان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدرحمان دانیالی در دیدار با نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحقق این مساله مانع از انتشار ریزگردها در سطح ایران مرکزی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با این حال، تحقق تخصیص حقابه تالاب ها با کمک و هدایت نمایندگان مردم در مجلس امکانپذیر خواهد بود.

دانیالی با بیان اولویت‌های کاری دولت شامل آب، محیط زیست و اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اعمال سیاست‌های زیست‌ محیطی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را وظیفه ذاتی قوای سه گانه و ارکان حاکمیت دانست.

وی از طبیعت گردی و ایجاد قُرق اختصاصی بعنوان زمینه های مستعد اشتغال سبز در شهرستان اردستان یاد کرد.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار لازمه مدیریت بهینه محیط زیست را لحاظ شرایط هر منطقه در اعمال قوانین محیط زیستی دانست و بر تدوین استانداردهای منطقه‌ای و استانی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به اولویت‌های هر شهرستان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی نژاد از اشتغال بعنوان اولویت نخست شهرستان اردستان یاد کرد و افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، همه دستگاه‌ها بایستی در این زمینه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدارمدیرکل محیط زیست اصفهان  با نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.