قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت :زیر ساخت های جاده ای مرز شلمچه برای تسهیل در تردد زائرین عتبات عالیات در اربعین امسال آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود : یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید ارائه خدمات بهتر به زائرین سید الشهدا است و تا رسیدن به نتیجه مطلوب این خدمات ادامه خواهد داشت .

کعبی به ایجاد زیرساخت های لازم در اربعین امسال توسط منطقه آزاد اروند در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: برای سهولت تردد زائرین تاکنون 50کیلومتر گارد ریل از جاده خرمشهر به شلمچه با اعتباری حدود650 میلیون ریال ،10هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال و لکه گیری آسفالت با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال ،تنظیفات و اجرائیات اربعین ، برداشتن فنس و پنج کیلومتر نصب سیم خاردار روی داکت مرزی با اعتباری حدودهشت میلیارد و500 میلیون ریال انجام شده است.

وی از بازسازی جاده تردد زائرین در خاک عراق خبردادوافزود : حدود هشت هزارو 500مترمربع آسفالت و 9 هزار متر مربع دوربرگردان ها جاده ای در مسیر تردد زائرین در خاک عراق باز سازی شده است.

پایانه مرزی شلمچه در 16 کیلومتری غرب خرمشهر و پایانه چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز ، 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی از خوزستان هستند.

در اربعین پارسال حدود 650هزار زائر ایرانی و خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

انتهای پیام /د

آماده سازی زیر ساخت های جاده ای در مرز شلمچه و خاک عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.