پلیس آگاهی شهرستان کاشمر با دستگیری دو سارق حرفه ای، ۲۰ فقره سرقت را کشف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در خیابان‌های مدرس و خرمشهر شهرستان کاشمر، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت آگاهی بیانگر این بود که تمامی سرقت‌ها با شگردی یکسان صورت گرفته است

سرهنگ باقری گفت:: ماموران پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سارق را که فردی سابقه دار به نام مسعود است شناسایی و با کنترل نامحسوس او را در حال فروش اموال مسروقه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم ۲۶ ساله که اعتیاد شدید به مواد افیونی دارد در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود، ولی در مواجهه با مدارک و مستندات کشف شده به ۲۰ فقره سرقت منزل با همدستی دوستش به نام سعید در خیابان‌های مدرس، خرمشهر و دادگستری شهر کاشمر اعتراف کرد که کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله همدستان او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به دستگیری دو نفر مالخر گفت:: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی برای مراحل قانونی راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام//ز. ج.
 


دستگیری سارقان حرفه‌ای در کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.