ششمین سمینار کمومتریکس ایران با ارائه ۹۲ مقاله در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسین فاطمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران گفت: ششمین سمینار دو سالانه کمومتریکس ایران با ارائه ۱۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۷۳ مقاله به صورت پوستر در دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی افزود: اهداف اصلی برگزاری این سمینار آشنایی با دستاورد‌های جدید در زمینه کمومتریکس و ایجاد زمینه لازم جهت توسعه دادن آن،   ایجاد بستر مناسب جهت تبادل‌نظر اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران و گسترش ارتباطات و تعاملات علمی بین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور بوده است.

فاطمی همچنین به محور‌های این سمینار هم اشاره کرد و افزود: مطالعات ارتباط کمّی ساختار ـ. فعالیت و طراحی دارو و بیوانفورماتیک، روش‌های کالیبراسیون چند متغیره و تفکیک منحنی چند متغیره، طراحی آزمایشات و بهینه سازی، کاربرد کمومتریکس در مطالعات پروتئومیکس، ژنومیکس و متابولومیکس و همچنین روش‌های آنالیز داده‌های چند راهه از محور‌های این همایش است.

 وی گفت: این سمیناربا حضور بیش از صد نفر از اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقه‌مندان از سراسر کشور بوده که در پایان نیز از پوستر‌های برگزیده و عوامل اجرایی آن تقدیر شد.

انتهای پیام/ م

برگزاری سمینار کمومتریکس ایران در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار