محمود اسعدی رئیس چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه از چگونگی برگزاری و برنامه‌‌های این همایش خبر داد.

جزئیات برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه/ دو استاد ارتباطات و رسانه تجلیل می‌شوندمحمود اسعدی رئیس چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با این همایش بیان کرد: چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه هشتم آبان ماه در دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود. در این همایش مهمانانی از کشورهای نیوزلند، آذربایجان، آلبانی و افغانستان اعلام حضور کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مراسم از دو استاد برجسته ارتباطات فرهنگی و چهره‌های ماندگار مدیریت تجلیل می‌شود. دکتر باقر ساروخانی استاد ممتاز دانشگاه تهران در رشته جامعه‌شناسی ارتباطات و دکتر علی‌اکبر فرهنگی بنیان‌گذار رشته مدیریت رسانه دو اساتیدی هستند که در همایش امسال از آن‌ها تقدیر می‌شود. همچنین دو جایزه به نام این اساتید نام‌گذاری شده و از سال آینده به دانشجویان دارای پایان‌نامه برتر در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه‌های مختلف علوم و رسانه جوایزی اهدا می‌شوند.

رئیس چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه افزود: اعضای کمیته علمی همایش و گروه داوران از میان رسانه‌های مختلف مانند روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های فعال، رسانه‌های برتر را انتخاب می‌کنند و در همایش سال آینده جوایزی نیز به این رسانه‌ها اهدا می‌شود. اعضای هیئت‌علمی همایش، 23 نفر است و 5 نشست تخصصی داریم. دانشجویانی که پیش‌ از این برای ارائه در همایش ثبت‌نام کرده‌اند نیز سخنرانی علمی دارند و مقالات برگزیده در دو مجله «رادیوتلویزیون» دانشگاه صداوسیما و «مجله رسانه» وزارت ارشاد چاپ می‌شود.

دکتر اسعدی تصریح کرد: در این همایش که به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماهنامه چهره‌های ماندگار، دانشگاه سوره، دانشگاه آزاد، دانشکده خبر، دانشگاه صداوسیما، دانشگاه علم و فرهنگ و نهادهای رسانه‌ای برگزار می‌شود؛ مهم‌ترین مسائل موردنظر مدیریت رسانه بررسی می‌شود. ورود علاقه‌مندان با هماهنگی دبیرخانه آزاد است.

لازم به ذکر است؛ اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت رسانه علی‌اکبر فرهنگی رئیس شورا، باقر ساروخانی، محمود اسعدی، حسین انتظامی، حسن خجسته و حمیدرضا حسینی دانا  هستند.

 

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری همایش مدیریت رسانه اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار