فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری چهار نفر سارق حرفه‌ای و انهدام باند سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

باند سرقت موتورسیکلت در دیلم منهدم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت‌ها به خصوص سرقت موتورسیکلت اقدامات وسیع و گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند. ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌ها و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم شامل فیلم و عکس از سارقان در حین سرقت، موفق به شناسایی رئیس باند به هویت «ح. ن» شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: سرکرده باند سرقت در بازجویی‌های اولیه به هشت فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی سه نفر سارق دیگر اعتراف کرد. ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای سارقان در یکی از شهر‌های اطراف شهرستان دیلم و هماهنگی با مقام قضایی و صدور نیابت، در عملیاتی آن‌ها را دستگیر و برای انجام بررسی‌های بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: متهمان پس از مراجعت به پلیس آگاهی در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده، به ارتکاب هشت فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یکدیگر اعتراف کرده که با بازسازی صحنه سرقت‌ها، موتورسیکلت‌های مسروقه به مالباختگان تحویل شد. متهمان به دستور مرجع قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست تا در مواقعی که از محل کار و مغازه و منازل در حال ساخت خارج می‌شوند از وسایل بازدارنده و قفل‌های مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام /پ

باند سرقت موتورسیکلت در دیلم منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.