فعالیت های تجاری تا اطلاع بعدی تعطیل است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛*** نمایش محله ی بهداشت ویژه دانش آموزان و کودکان در تالار اشراق آبادان به روی صحنه رفت. این تئاتر به تهیه کنندگی ندا اعتمادی کیا و کارگردانی زینب حقیقت به موضوع فرهنگ سازی و اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی پرداخته است.

 *** مدیر سایت تجاری شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بر اساس اعلام کشور عراق به مناسبت ایام اربعین حسینی فعالیت های تجاری در مرز شلمچه تا اطلاع بعدی تعطیل است و تلاش ها برای بازگشایی مجدد مرز در حال انجام است.

*** بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی،سامانه سهام عدالت که برای به روزرسانی و اعمال تغییرات از ابتدای آبان ماه، از دسترس خارج شده بود از پنجم آبان بار دیگر در دسترس مشمولان قرار گرفت.

** رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان گفت : قیمت میوه‌های پاییزی با توجه به عرضه کم آن‌ها، اندکی بالا است که با افزایش عرضه این میوه ها قیمت‌ها نیز کاهش می یابد.

***قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند از برنامه ریزی برای عبور 500هزار زائر ایرانی و خارجی از مرزهای زمینی و دریایی جنوب خوزستان خبر داد.

*** و در پائیز امسال آبهای شمال غرب خلیج فارس سه بار به علت تغییرات فشار و وزش باد مواج و طوفانی شده و صیادان نیز نتوانستند به دریا بروند.

 

انتهای پیام/د

خبرهای کوتاه شنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.