اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در فینال مسابقات گرند‌پری آغاز شد و سجاد مردانی با اعلام سرمربی تیم ملی در این اردو حاضر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم ملی تکواندو اسامی ملی‌پوشان را برای حضور در اردوی تیم ملی جهت اعزام به فینال مسابقات گرند‌پری سال 2017 را اعلام کرد.

بر این اساس سجاد مردانی، تکواندوکار اصفهانی به همراه سایر ملی‌پوشان تمرینات خود را از روز شنبه 6 آبان‌ماه آغاز می‌کند؛ علی‌رضا نصر‌آزادنی نیز دیگر اصفهانی حاضر در این اردو است که به عنوان مربی و در کنار مهدی بی‌باک، سرمربی تیم ملی فعالیت می‌کند.

مسابقات فینال گرند‌پری تکواندو از 11 آذر‌ماه و به میزبانی ساحل عاج برگزار می‌شود؛ در این رقابت‌ها که به نفرات اول ، دوم و سوم به ترتیب 80, 48 و 28.8 امتیاز در رنکینگ جهانی تعلق می‌گیرد، 16 تکواندو‌کار برتر هر وزن در دو‌ بخش مردان و زنان حضور دارند.

 اسامی کامل دعوت‌شدگان به تیم ملی به شرح زیر است:

آرمین هادی‌پور، فرزان عاشور‌زاده، ابراهیم صفری، حمید‌رضا هادیان، محمد کاظمی، هادی تیران‌ولی‌پور، ابوالفضل یعقوبی، میر‌عاشم حسینی، بهنام اسبقی، سروش احمدی، عرفان ناظمی، مسعود حجی‌زواره، سعید رجبی، مهدی خدا‌بخشی، سجاد مردانی، فرشاد قیاسی و احمد محمدی

 

انتهای پیام/م

 

سجاد مردانی خود را برای فینال مسابقات گرند‌پری آماده می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.