برنامه دور رفت لیگ دسته اول والیبال کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم های بیمه رازی نور و توپکا بابلسر در هفته نخست لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور شهرآورد مازندرانی ها را برگزار می کنند.

کاله جوان آمل دیگر نماینده مازندران در اولین هفته مهمان راه یاب ملل مهاباد خواهد بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دور رفت لیگ دسته یک مردان سال ۹۶ را اعلام کرد که این رقابت ها از روز چهارشنبه دهم آبان ماه آغاز می شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران «جام شهید محسن حججی» از روز چهارشنبه دهم آبان ماه با حضور ۱۶ تیم آغاز می شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، رقابت های دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان با حضور ۱۶ تیم در دو گروه برگزار می شود.

در گروه اول سه تیم مازندرانی کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر با تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد ، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین همگروه هستند.

تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان حضور دارند.

دور رفت لیگ دسته یک در هفت هفته با ۵۶ دیدار پیگیری می شود که پنج هفته این رقابت ها در روزهای چهارشنبه ۲۴ آبان، یکم، هشتم و پانزدهم آذرماه و یک هفته در روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه و یک هفته دیگر در روز  یکشنبه دوازدهم آذرماه برگزار می شود.

 تعطیلات نیم فصل لیگ دسته یک از ۱۶ تا ۲۸ آذرماه خواهد بود که در این مدت نقل و انتقالات باشگاه ها انجام می شود و بعد از شروع دور برگشت مرحله مقدماتی هیچگونه نقل و انتقالی انجام نخواهد شد.

 لیگ دسته یک سال ۹۶ در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

 دیدارهای سه مرحله پلی آف نیز به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود و تیم های بالاتر جدول دور مقدماتی میزبان بازی های اول و سوم هستند.

 قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۳۹۷ را به دست خواهند آورد و تیم های پانزدهم و شانزدهم به لیگ دسته دوم سقوط می کنند.

انتهای پیام/ م

برنامه های دور رفت لیگ دسته اول والیبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.