مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین همدان گفت: زمینه اسکان 32 هزار مسافر در راه مانده در این استان فراهم شده است.

ظرفیت اسکان 32 هزار نفر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه ای مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین همدان افزود: مساجد، مدارس، حسینیه ها، پایگاه های امدادی، مکان های ورزشی، پادگان های و محل های نظامی برای اسکان اضطراری مسافران تجهیز شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال احتمال برودت هوا و ریزش نزولات جوی وجود دارد و بر این اساس از آمادگی کافی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برخوردار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: طرح اربعین هلال احمر از فردا آغاز و تا 21 دی ادامه دارد و تیم های مستقر در 19 پایگاه ثابت، موقت و سیار به زائران خدمات رسانی می کنند.

کارخانه ای بیان کرد: تیم امداد هوایی با یک فروند بالگرد امداد و نجات آماده امداد رسانی در زمان های حساس و اضطراری هستند.

وی با بیان اینکه امسال نیروی هلال احمر از این استان عازم مرز خسروی شدند خاطر نشان کرد: نیروها شامل یک راننده به همراه کامیون و 2 نجاتگر است.

وی افزود: آمبولانس های هلال احمر این استان در مکان های پر تردد و حادثه خیز حضور دارند و در زمان های لازم اقدام به امداد رسانی می کنند.

وی افزود: 15 هزار همدانی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در سایت سماح نام نویسی کردند.

انتهای پیام/ج

ظرفیت اسکان 32 هزار نفر از زائران اربعین در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.