بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران پس از دیدار با استقلال تمرینات تیمشان را تحریم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران می رود اما همچنان حواشی اطراف این تیم وضعیت روحی و روانی شاگردان حمید درخشان را تحت تاثیر قرار داده است.

تکلیف مالکیت باشگاه نفت همچنان نامشخص است و در حالی که قرار بود مجمع باشگاه نفت برای ادامه فعالیت حمیدرضا جهانیان به او مجوز دهد اما اعضای این مجمع تاکنون این کار را انجام نداده اند و منتظر پرداخت مطالبات طلبکاران توسط جهانیان هستند. آن ها حتی اعتقاد دارند کمیسیون ماده پنج و اداره ورزش و جوانان تهران در راه انتقال مالکیت نفت باید تمهیدات آسان تری را در نظر گیرند.

بنابراین احتمال زیادی وجود دارد تا مالکیت باشگاه نفت بار دیگر دچار تغییر شود.

جهانیان هم که متوجه شده است واگذاری قطعی سند باشگاه نفت به نام او نهایی نمی شود و از پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی این تیم هم خودداری کرده است و با تداوم این روند قطعا نفت تهران جایی در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

هرچند نفت تهران روز گذشته در دیداری تدارکاتی با نتیجه 7 بر 2 از سد ستاد ناجا گذشت اما بلاتکلیفی های مدیریتی این باشگاه بازیکنان را با دردسرهای فراوانی مواجه کرده است و شنیده می شود آن ها پس از بازی با استقلال چند روزی تمرینات تیمشان را تحریم می کنند تا وضعیت مشخص شود.

از طرفی حمید درخشان برای دیدار با استقلال نمی تواند از 3 بازیکن تاثیرگذارش استفاده کند. محمد نصرتی به دلیل اخراج در بازی قبلی نفت مقابل استقلال خوزستان و میلاد احمدی و مجتبی حقدوست به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در بازی با آبی پوشان پایتخت به میدان بروند. هرچند میلاد فراهانی پس از چند روز غیبت در تمرینات نفت شرکت کرد.

استقلال و نفت از ساعت 17:45 سه شنبه 9 آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/

غیبت 3 بازیکن نفت مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار