استارت فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های ایران از این هفته زده می‌شود

باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از 10 تا 12 آبان ماه میزبان رقابت‌های مرحله نخست فصل 1396 لیگ بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛استارت فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های ایران در سال 1396 از این هفته زده می‌شود و در حالی که تیم ملی بزرگسالان کشورمان درگیر رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی است، تیم‌های دسته دوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

امسال پرافتخارترین باشگاه ورزش جانبازان و معلولین استان قم در لیگ‌های بسکتبال با ویلچر کشور یعنی تیم باشگاه ایثار همچون سال 1394 دارای دو تیم در لیگ‌های معتبر بسکتبال با ویلچر ایران است و تیم (الف) این باشگاه در لیگ برتر و تیم (ب) ایثار در دسته دوم حضور خواهند یافت.

ایثار که در سابقه درخشان حضور خود در لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران،‌ قهرمانی سال‌های 1393 و 1394، نایب‌قهرمانی سال‌های 1391 و 1392، مقام پنجمی سال 1390 و مقام چهارمی سال 1395 لیگ برتر و قهرمانی سال 1394 لیگ دسته دوم را کسب کرده، در سال 96 نیز دو تیم در لیگ‌های کشور دارد.

تیم دسته دومی ایثار قم بعد از قهرمانی رقابت‌های لیگ سال 94 باشگاه‌های کشور در سال 1395 در این رقابت‌ها حضور نداشت و بار دیگر با تصمیم مسوولان باشگاه ایثار در لیگ 1396 متشکل از استعدادهای بومی این رشته با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ دسته دوم با برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود و ایثار قم در گروه دوم با تیم‌های هیأت‌ گلستان و شهر ری رقابت می‌کند، ضمن اینکه ایثار از چهارشنبه دهم آبان در قم میزبان رقابت‌های این گروه خواهد بود.

تیم‌های حاضر در این گروه از روز پنجشنبه یازدهم آبان در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که طبق برنامه روز یازدهم آبان از ساعت 10 صبح شهر ری به مصاف هیأت‌ گلستان می‌رود، از ساعت 17 ایثار قم با شهر ری دیدار می‌کند و در روز جمعه دوازدهم آبان نیز ایثار قم به مصاف هیأت‌ گلستان می‌رود.

انتهای پیام / ح

ایثار قم میزبان بسکتبال با ویلچر کشور شد / هم‌گروهی قمی‌ها با گلستان و ری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار