90 اثر نقاشی از آثار اعضا مراکز کانون استان به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: 90 اثر نقاشی از آثار اعضا مراکز کانون استان با موضوع محوری بهره‌وری آب با رویکرد فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ارسال شد.

حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف آب

افزایش توجه و آگاهی کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه از اهداف برگزاری این مسابقه ملی است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد افزود:همزمان با فراخوان شرکت اعضای کانون به سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ،اعضای فعال و خلاق کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 1 و 2 این شهرستان 25 اثر با موضوع مصرف بهینه آب و راهکارهای صرفه جویی ارائه دادند.

نصرتی افزود:شرکت دانش آموزان در فراخوان ،و کشیدن نقاشی با موضوع آب می تواند در بهینه کردن فرهنگ صحیح مصرف و جلوگیری از هدررفت آب به ویژه زندگی روزمره در خانه و مدرسه ،تاثیر فراوانی داشته باشد.

اعضای 29 مرکز کانون استان آذربایجان‌غربی در فراخوان 95 سازمان ملی بهره وری نیز شرکت کردند که حاصل آن، انتخاب 6 اثر به عنوان آثار برگزیده بود.

 

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.