‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان از تلاش برای پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزان حادثه‌دیده واژگونی اتوبوس هرمزگان در شهرستان داراب از طریق این بیمه و نیکوکاران خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حیدر شعبانی‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: در خصوص رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان نخبه هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس مقرر شده است که از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران برای افرادی که نقض عضو دائم دارند و به‌منظور کمک به افراد بی‌بضاعتی که هستند، کمک‌های بلندمدتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هزینه‌های درمان، وضعیت معیشت، وضعیت درسی و کمک‌آموزشی و هزینه‌های ایاب و ذهاب آن‌ها از طریق بیمه ایران و پزشکان خیر تهرانی برآورد و پس از بررسی بخشی از این هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان اضافه کرد: طبق تحقیقاتی که انجام‌شده است 11 نفر از دانش آموزان حادثه‌دیده در هرمزگان مشمول این خدمت هستند.

شعبانی افزود: برای سه نفر از دانش‌آموزانی که نقص عضو دائم دارند، کمک‌های ویژه‌تری نسبت به سایرین در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت : بیمه اتوبوس حامل دانش آموزان و بیمه انفرادی این دانش آموزان شرکت بیمه‌ای دیگری است اما شرکت بیمه ایران از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران در تلاش است که خدماتی برای این عزیزان در نظر بگیرد.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه برای این دانش آموزان محقق شده است و در اختیار این بیمه در استان قرار گرفته است و پس از طی روند اداری در اختیار خانواده دانش آموزان حادثه‌دیده قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ر

جزییات جدید از پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزحادثه‌دیده هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.