همه طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان فسا تا خردادماه سال ۹۷ به اتمام می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در جلسه پیگیری مطالبات ورزشکاران که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان فسا و ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی برگزار شد بر توسعه فضا‌های ورزشی و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزش، بازسازی مکان‌های فرسوده ورزشی و تامین منابع مالی مورد نیاز تاکید شد.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم با اشاره به این که تصمیماتی که در سال‌های قبل برای ورزش استان گرفته شده بوده بر اساس تدبیر نبوده است، افزود: ما در استان فارس بیش از ۳۷۲ طرح ورزشی ناعادلانه داریم که باید در برنامه ششم توسعه با برنامه ریزی دقیق و مطالعه به اجرای طرح‌های ورزشی در استان فارس بپردازیم.

وی با اشاره به اعتبارات خوب استان و شهرستان فسا ادامه داد: برای سال جاری بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان فسا اختصاص یافته است که با پیش بینی صورت گرفته همه طرح‌های ورزشی شهرستان فسا تکمیل و تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه در شهرستان فسا بیش از ۶ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته وجود دارد و یکی از شهر‌های بزرگ استان فارس محسوب می‌شود افزود: این ورزشکاران تاکنون توانسته اند بیش از ۸۰۰ مدال رنگارنگ از مسابقات کشوری و بین المللی و جهانی را کسب کنند، اما به دلیل کمبود اماکن ورزشی بویژه اماکن خاص و امکانات با مشکل جدی مواجه هستند.

محمد جواد جمالی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان فسا ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته ۵ سالن ورزشی نیمه تمام در روستا‌های دستجه، فدشکویه، صحرارود و سالن ورزشی شهر نوبندگان که از عملیات اجرایی آن بیش از ۲۰ سال می‌گذرد و سالن ورزشی شهر قره بلاغ تا پایان سال به اتمام و به بهره برداری می‌رسد.

کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم از اختصاص اعتبار برای ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان فسا خبر داد و افزود:این زمین‌های مینی فوتبال در ۴ روستای شهرستان فسا ساخته خواهد شد و تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اتمام سالن ورزشی روستای خورنگان تا پایان سال آینده خبر داد.

در این مراسم ابولفتح پور به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا معرفی و از زحمات چند ساله قاسمی تجلیل شد.

بازدید از اماکن نیمه تمام ورزشی در سطح شهرستان فسا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ن

افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی تا خرداد سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.