با کشف اجساد دیگری از نظامیان نیجریه در محل حمله گروه تروریستی بوکوحرام در شمال شرق این کشور، تعداد نظامیان کشته شده در این درگیری به ۱۵ نفر افزایش یافت.

شمار قربانیان حمله به نظامیان نیجریه به ۱۵ نفر افزایش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع امنیتی روز جمعه اعلام کرد با کشف اجساد جدید از نظامیان در محل حمله گروه تروریستی بوکوحرام در شمال شرق نیجریه، تعداد نظامیان کشته شده در این درگیری به 15 نفر افزایش یافت. این حمله روز سه شنبه در روستای ساساوا در 45 کیلومتری داماتورو، مرکز ایالت یوبه انجام شده بود. این دومین حمله به نیروهای ارتش نیجریه در کمتر از دو هفته اخیر در این منطقه به شمار می رود.

آمار اولیه از تلفات نظامیان در این حمله که روز سه شنبه منتشر شد، هشت نفر بود؛ اما یک منبع نظامی روز جمعه اعلام کرد تاکنون اجساد 15 نظامی از جمله یک افسر که در حمله ساساوا کشته شدند ، پیدا شده است. دیگر نظامیان همچنان ناپدید هستند و از سرنوشت آنها اطلاع دقیقی در دست نیست.

شاخه ای از تروریست های بوکوحرام موسوم به «استان ‌آفریقای غربی داعش» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. گروه تروریستی داعش سال گذشته ابومصعب البرناوی را به جای ابوبکر شیخو، رئیس بوکوحرام، به ریاست این گروه انتخاب کرد.

گروه بوکوحرام از زمان پیدایش در هشت سال پیش حملات انتحاری و نیز سایر انواع حملات در نیجریه، کامرون، نیجر و چاد انجام می دهد. این حملات تاکنون به مرگ دست کم 20 هزار نفر منجر شده است.

 

انتهای پیام/

افزایش کشته‌های حمله به نظامیان نیجریه به ۱۵ نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار