امام جمعه موقت سیرجان گفت: تلاش ها و هزینه های همه جانبه آمریکا طی سالهای متمادی برای شکستن مرکز مقاومت بود که این تلاشها برباد رفت

تلاش های همه جانبه آمریکا طی سالهای متمادی برای شکستن مرکز مقاومت بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان در نماز این هفته سیرجان افزود : تلاش ها و هزینه های همه جانبه آمریکا طی سالهای متمادی برای شکستن مرکز مقاومت بود که این تلاشها برباد رفت و میدان عمل و ابتکار به دست مقاومت و نظام اسلامی ایران افتاد .


وی ادامه داد: امروز رئیس جمهوری آمریکا در هرسیاستش شکست خورده است چون نیروهای مقاومت دشمن خود را شناختند.


وی گفت : امروز کسی نیست که آمریکا را به عنوان دشمن نشناسد و سیاست ها و عملکرد این استکبار جهانی به گونه ای بود که دشمنی اش با مسلمانان و نظام اسلامی حتی قبل از برنامه هسته ای یا موشکی آشکار و مشخص بود لذا این حرفها و بهانه جویی ها نشان از دشمنی دیرین دارد که همه ملت ایران در برابر این دشمنی ها متحد هستند.


امام جمعه موقت سیرجان افزود : هرملتی دشمن خود را نشناسد و او را دوست یا بی طرف بداند قطعا مورد تهدید و خطر قرار می گیرد و اینکه ملت ایران پیروز میدان مقابله با آمریکا است به خاطرهمین شناخت و عدم اعتماد به آنان است.


وی وظیفه امروز را در برابر تهدیدها و تحریم ها ، تسلیم نشدن و طی مسیر مقاومت و حسینی شعار دادن و در مسیر امام حسین ماندن عنوان کرد و گفت : اگر بخواهیم تحلیلی ساده از همبستگی آمریکا و اروپا داشته باشیم آیا به این نتیجه می رسیم که اروپا جانب ملت ایران را می گیرد یا آمریکا را ، پس بدانیم مستکبران همه در یک مسیر و علیه ملت ایران هستند و مقاومت تنها راه پیروزی است .


وی همبستگی و وحدت را بین مردم و دولت و مسئولان از اصول اقتدار کشور ایران دانست و گفت: امروز همبستگی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح نیز دشمن را به وحشت انداخته و اگر توطئه تفرقه بین نیروهای مسلح را در سر می پروراند این وحدت و همبستگی بیشتر و در برابر آمریکا منسجم تر و آمادگی بیشتر شد.


حجت الاسلام حیدری ا تسلیت شهادت حضرت امام حسن مجتبی به آمادگی مردم و شیعیان در مراسم اربعین پرداخت و گفت : زیارت اعلام ارادت قلبی به امام است و این زائر است که با زیارت امامش الگو و مدل خود را از او می گیرد و به نوعی ارزیابی خود است در مقابله با دشمنان دین خدا .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار