آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز اراک گفت:گفتگو نکردن درخصوص مسائل دفاعی کشورمهمترین نقشه راه عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نماز جمعه شهر اراک با اشاره به برجام گفت: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با قاطعیت می‌گوید هیچ گفتمانی درخصوص مسائل دفاعی کشور نداریم مهمترین نقشه راه عظمت ایران اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: تجربه‌های تاریخی ایران نشان داده است که باید بنیه دفاعی و نظامی مستحکمی داشته باشیم و ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی با تقویت روز افزون قدرت دفاعی و نظامی در برابر تجاوز گرگ‌های جنایتکار و مدعیان حقوق بشر می‌ایستد.

امام جمعه اراک با محکوم کردن ارتباط کشور‌های اسلامی با اسرائیل غاصب نظیر آل سعود و بحرین  اضافه کرد: برای آن‌ها لکه‌ی ننگی است که با استکبار جهانی هم پیمان می‌شوند که مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد.

وی  با اشاره به در پیش بودن اجتماع عظیم  اربعین حسینی درکربلای معلی گفت: راهپیمایی اربعین نماد وحدت امت اسلامی است و نشان دهنده‌ی اوج ارادت و دلدادگی عاشقان حسینی است و این راهپیمایی بی بدیل در صحنه جهانی هم نشانگر شور حسینی است و هم شعور حسینی را به رخ جهانیان می‌کشد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بعد از گذشت هزار و ۴۰۰ سال از نهضت اباعبدالله الحسین (ع.) و با گذشت حوادث گوناگون برای شیعیان، مراسم اربعین حسینی هر سال پرشور‌تر از گذشته برگزار می‌شود چراکه راه امام حسین (ع.) راه شرف، عزت، ایثار و سربلندی است و خادمان و زائران این مسیر از مقربان درگاه الهی اند.

اخلاق محوری، مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکی و جلوگیری از مفاسد اجتماعی و اشاعه ازدواج آسان در بین جوانان از دیگر محور‌های نماز جمعه امروز شهر اراک بود.


انتهای پیام / ج


خطبه‌های نماز اولین جمعه آبان ماه ۹۶ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.