پلیس فتای استان فارس از زائران اربعین خواست مواظب سوء استفاده افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

توصیه‌های پلیس فتای فارس به زوار اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء استفاده دست به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، از این رو لازم است، زائران حتما هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند تا دچار آسیب نشوند.

وی با بیان اینکه همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد، افزود: همراه داشتن این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویر برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن ممنوع است.

رجبعلی ادامه داد: زائران در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه زائران هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، بیان کرد: در صورت نیاز ضروری، از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: زائران اربعین حسینی در صورت مواجهه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir به بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار