عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:اروپایی‌ها نقش مکمل سیاست‌های آمریکا را بازی می‌کنند پس نباید فریب اروپا را بخوریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مواضع اخیر آمریکا و اروپا در حفظ برجام، اظهار کرد: زمزمه‌هایی که اکنون از مقامات اروپایی می‌شنویم غیر قابل اعتماد بودن آنان را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: اروپا اصل برجام را قبول دارد اما برای تحقق کامل آن کار جدی انجام نداده است و فقط به دادن بیانیه اکتفا می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در مورد مسائل دفاعی و  منطقه‌ای ایران، اروپا نوعی همنوایی با آمریکا دارد، آنان از نفوذ، قدرت و  اقتدار جمهوری اسلامی نگران هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی تصریح کرد: اروپا مسائلی همچون حقوق بشر، دفاعی و حضور ایران در منطقه را بهانه می‌کند و  با آمریکا هماهنگ است.

وی تصریح کرد: شاهد این هستیم که اروپا و آمریکا دائما از حضور ایران در منطقه ابراز نگرانی می‌کنند ما به آنان می‌گوییم اگر کسانی حق حضور در منطقه را داشته باشند، اهل منطقه هستند. جمهوری اسلامی هم جزئی از منطقه است و از متحدانش  حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: ما باید از اروپایی‌ها و امریکایی‌ها که اهل مناطق دیگر هستند بپرسیم که از منطقه ما چه می خواهید.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها نقش مکمل سیاست‌های آمریکا را بازی می‌کنند پس نباید فریب اروپا را بخوریم،  دولت و مردم ایران باید یکپارچه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا مقاومت کنند.

انتهای پیام/

 

نقش اروپا در حفظ برجام

سیاست های اروپا در مقابل عهد شکنی های آمریکا در برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار