رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: پنجمین دوره انتخابات هیأت‌های مذهبی با حضور نمایندگان 150 هیأت از این شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمد مرادی  امروز در انتخابات هیأت‌های مذهبی اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات هیأت‌های مذهبی با حضور نمایندگان 150 هیأت از این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: از هر هیأت مذهبی یک نفر به نمایندگی از اعضای دیگر رأی خود را برای انتخاب  7نماینده هیأت‌های مذهبی این شهرستان به صندوق رأی‌گیری می‌ریزد، 7نماینده که انتخاب شدند، در دوره چهارساله فعالیت قانونی خود یک رئیس را به مدت دو سال انتخاب  و پس از این مدت دوباره رئیس بعدی را انتخاب می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: از31 نفر نامزد انتخابات هیأت‌های مذهبی ،صلاحیت 19 نفر تأیید شده است، انتخابات هیأت‌های مذهبی امروز هم‌زمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این شهرستان به لحاظ جمعیت و فعالیت 50 تا 150 هیأت، باید  7 نفر نماینده را در انتخابات شهرستانی هیأت‌های مذهبی داشته باشند، شهرستان‌هایی که بین 50 تا 100هیأت مذهبی دارند، 5نماینده را در این انتخابات برمی‌گزینند.

مرادی، ساماندهی هیأت‌های مذهبی، به‌روز رسانی فعالیت‌های آن‌ها، انتقال مبانی صحیح عزاداری‌ها به هیأت های مذهبی و رابطی امین بین هیأت‌های مذهبی با اداره تبلیغات اسلامی از وظایف نمایندگان هیأت‌های مذهبی شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

 

انتهای پیام/م

 

آغاز پنجمین دوره انتخابات هیأت‌های مذهبی در شاهین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.