نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:تحریم‌ها باعث صلابت و اقتدار هرچه بیش تر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه‌ جاسوسی را تسخیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهدای روستای اردال و گرامیداشت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هرچه داریم به برکت شهدا، راه امام و هدایت‌های خردمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری است و امروز مشاهده می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم دشمنی‌های فراوان که از سوی استکبار جهانی وجود دارد محکم روی پای خود ایستاده است و ترسی از دشمنان ندارد.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال‌شده از سوی سران آمریکا و متحدان غربی آن، افزود: تحریم‌ها باعث صلابت و اقتدار هرچه بیش تر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه‌ جاسوسی را تسخیر کردند، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران شروع شد و تا به امروز ادامه دارد، این نشان‌دهنده این است که هیچ‌گاه سران استکبار دست از دشمنی خود برنمی‌دارند، بلکه با لباسی جدید ظاهر می‌شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به صحبت‌های وزیر خارجه آمریکا در قبال ایران، بیان داشت: قدرت نظامی ایران در منطقه بی‌نظیر است، نیروهای انتظامی و نظامی با اخلاص و فداکاری‌های خود در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و از میهن اسلامی ایران دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند حتی ذره‌ای از این  خاک مقدس به دست متجاوزان برسد همان‌طوری که در طول دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی با یادآوری این کلام امام(ره) که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت اسلامی آسیب نرسد، تأکید کرد : در تمامی وصیت‌نامه‌های شهدا تبعیت محض از ولایت‌فقیه توصیه‌شده است، رهبری مقتدری که دشمنان اسلام به اقتدار و صلابت ایشان اعتراف کرده‌اند، با این وجود لازم  است که کلام و راه امام سرلوحه تمام‌کارها قرار گیرد و این راه و رسم تمامی شهدا است.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در پایان خاطر نشان کرد: شهدا عملشان حسینی بود و وظیفه همگان عمل زینب گونه است، وظیفه‌داریم  پیام شهدا را به نسل‌های بعد برسانیم که با اقتدار در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نظام اسلامی با وجود دشمنی‌ها در برابر استکبار جهانی ایستاده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.