جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: هیچ گونه توقفی در عرصه موشکی و دفاعی نخواهیم داشت.

توقفی در عرصه موشکی نخواهیم داشتسردار محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح مقابله با برنامه موشکی ایران از سوی مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار کرد: هیچ گونه توقفی در عرصه موشکی و دفاعی نخواهیم داشت، چراکه توان موشکی ما بومی بوده و به آنها ربطی ندارد.

وی ادامه داد: اقدامات آمریکایی‌ها از روی گستاخی است؛ جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط و فشار‌ها پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف به دست آورده است، ما کارمان را به بهترین نحو انجام داده و پیش رفتیم چراکه اقداماتمان در چارچوب قانون است.

جانشین قرارگاه ثارالله درباره خصومت‌های آمریکا علیه کشورمان اضافه کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه موجب عصبانیت آنها از ایران اسلامی شده است.

سردار کوثری با بیان اینکه دشمن به دنبال سلطه بر کشور‌های منطقه است افزود: ملت‌های منطقه بیدار و آگاه شده‌اند و نمی‌خواهند تابع و زیر سلطه کشور دیگری باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید قاطع در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا بایستد، آمریکایی‌ها بدانند که به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌های نا به حق آنها نخواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
درود بر اقتدار کشورمان سپاه
آخرین اخبار