سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر از اجرای ۲۶ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، پلاک بندی و دیوارکشی به مساحت ۷ هزار ۳۰۰ مترمربع در هفت ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی شعبانی با اشاره به فعالیت گشت ۱۳۱ و حضور مستمر در روستا‌ها گفت: هفت ماهه اول امسال براساس گزارش‌های مردمی، گشت سامانه ۱۳۱ به تعداد ۵۲ مورد در خصوص بررسی تغییر کاربری‌های غیرمجاز به مناطق گزارش شده اعزام شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: ۸۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۳۷ هزار و ۴۶۲ مترمربع به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسوول افزود: ۳۵ مورد تغییر کاربری مجاز برحسب درخواست متقاضی با رعایت ضوابط صادر شد.

وی گفت: با اعلام گشت سامانه ۱۳۱، ۲۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی به مساحت ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع تخریب شد.

شعبانی با اشاره به تخریب ۴۵۰ مترمربعی داوطلبانه در این شهرستان افزود: به محض گزارش واصله به سامانه ۱۳۱ و دهگردشی در محور مراکز جهاد کشاورزی ۴ گانه، ۱۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به مساحت ۴۵۰ مترمربع پس از ادای توضیحات قانونی اداره امور اراضی این مدیریت مبنی بر اینکه احداث بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن می‌باشد، صاحبان ملک در حضور مسوولین جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به تخریب دیوار کشی، بنا و پی کنی کردند.

انتهای پیام/ع

اجرای ۲۶ مورد توقف عملیات و قلع و قمع بنای غیرمجاز در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار