فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد و به همین منظور یک موکب در پلدختر برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت اله دستیاری فرماندار پلدختراظهار داشت:تمهیدات امنیتی، ترافیکی و ایمنی موکب اندیشیده شده و تمام تلاش‌ها معطوف به تامین امنیت و رفاه زائران است.

وی از پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین تجمع انسانی یاد کرد وگفت: دشمن در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی است و برنامه بزرگ اربعین در کربلا پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی و ملت است.

وی با بیان این که این شهرستان خروجی عتبات عالیات در لرستان است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ارادت پایان ناپذیر مردم پلدختر به ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) حضور مردم در مسیر برای خدمت رسانی به زائران پررنگ باشد.

دستیاری افزود:امنیت مثال زدنی جمعیت ۲۰ میلیون زائران حسینی در پیاده روی اربعین برای استکبار جهانی درس بزرگی است.

وی گفت::در دفاع مقدس دنیای استکبار و نظام بین الملل با امکانات و تجهیزات کامل از صدام در برابر ایران حمایت کردند، اما فرزندان اسلام مقابل نظام سلطه ایستادند و امرور به خاطر جان‌فشانی آنان این مرز و بوم در امنیت کامل بسر می‌برد.

دستیاری گزارشی از وضعیت امنیت شهرستان ارائه کرد و افزود: شهرستان پلدختر از نظر امنیت در بهترین وضعیت نسبت به شهرستان‌های لرستان قرار دارد و بین مسئولان همدلی وجود دارد.

فرماندار پلدختر از تلاش‌های فرماندهی انتظامی و پرسنل این شهرستان تقدیر کرد و گفت: عملکرد نیروی انتظامی پلدختر الگویی از مدیریت جهادی است و این نیرو متولی و طلایه دار امنیت و اقتدار داخلی است که توانسته به خوبی این وظیفه سنگین و سترگ را انجام دهد.

انتهای پیام/م

پلدخترآماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.