مدیر کل تأمین اجتماعی استان و مسؤل سازمان بسیج کارگری استان با حضور در منزل شهید حسینی نژاد با خانواده معظم این شهید والا مقام دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری در دیدار با خانواده شهید حسینی نژاد پدر  مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است.


رضا اسماعیلی به همراه مدیر کل تأمین اجتماعی استان و سرهنگ باقری مسؤل سازمان بسیج کارگری استان با حضور در منزل شهید حسینی نژاد با خانواده معظم این شهید والا مقام دیدار کردند .

در این دیدار مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گفت : خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.


وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مورد تأکید شورای عالی قشر بسیج کارگری دیدار با ایثارگر و خانواده معظم شهدا از قشر شریف کارگر است که این برنامه به‌ طور مستمر در حال انجام است.


اسماعیلی افزود: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.


مسؤل سازمان بسیج کارگری استان نیز گفت : در این دیدارها با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران گفت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.


مدیر کل تأمین اجتماعی استان نیز اظهار داشت: روحیه ایثارگری تأثیر بسزایی در تربیت فرزندان دارد و ما شاهد مدارج علمی فرزندان این عزیزان در دانشگاه‌های معتبر کشور هستیم.


 حسینی نژاد مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن بیان خاطراتی از پدر شهیدشان بر الگو پذیری جوانان از شهدا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید کرد .

شهید حسینی نژاد از کارگران زغالسنگ بوده است .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار