30 مقاله درقالب سخنرانی درنخستین همایش 2 روزه ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان در دانشگاه گیلان ارائه شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمدمهدی پسندیده رئیس برگزاری همایش 2 روزه ملی سلامت اجتماعی گفت: ازبین 70 مقاله علمی پذیرفته شده از سوی دبیرخانه همایش، 30 مقاله در قالب سخنرانی ارائه شده و 40 مقاله بصورت پوستر در اختیار شرکت کنندان قرار داده شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش دو روزه، گسترش امید و کارآمدی در جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه گفت : باید کمک کنیم تا انرژی فردی در اختیار جامعه قرار گیرد تا بتوانیم با همپوشانی انرژی های فردی جامعه ای سالم با افزایش امید برای زندگی داشته باشیم.

محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: جامعه سالم می تواند همه مسیر ها و ابعاد مختلف زندگی را بری رسیدن به توسعه بپیماید.

وی افزود: یکی از آفت های بزرگ نداشتن جامعه پویا و سالم عدم برقرای ارتباط مناسب بین مراکز علمی بویژه نخبگان، اساتید دانشگاه، صاحبنظران با مراکز تولید ثروت است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: نبود ثروت و شرایط شغلی مناسب در کشور مشکلات روحی و روانی را در پی خواهد داشت که با تقویت روابط بین دولت، بخش خصوصی و مراکز تولید شرکت به سوی داشتن جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم.

نخستین همایش ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان با شرکت صاحبنظران و اساتید دانشگاهها از دیروز آغاز به کارکرده بود .

 

انتهای پیام/ق

 

30 مقاله در قالب سخنرانی درنخستین همایش 2 روزه ملی سلامت اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.